endagsomidag

Vad gör vi en dag som idag?

Frukost i Koh Tao

Publicerad 2014-01-05 03:57:29 i Allmänt,

Efter en resa som skulle tagit 8 timmar fast tog 22 hann jag skaffa mig en del nya bekanta! 
Väl framme på Koh Tao insåg vi kanska fort att alla ställen att bo på var fulla! Fullbokat på hela jävla ön! Så vi lyckades hitta ett rum att dela på fyra. 
Som tur var lyckades jag träffa fyra amerikanska tjejer som lät mig sova i deras rum en natt vilket räddade mig från en säng full med grabbar! 

Nu äntligen dags för frukost dag två! 


Kommentarer

Postat av: Mammi

Publicerad 2014-01-05 08:46:10

Det är vi nog flera som är tacksamma för! 😊👍

Postat av: Lotta

Publicerad 2014-01-05 09:12:51

Håller fullkomligt m mammi 👍😃. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Inga&Sandra

Travelers

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela